Veel gestelde vragen - FAQ


Wanneer ontvang ik mijn bestelling?

Wij doen zorgvuldig ons best je bestelling zo snel mogelijk bij je af te leveren.

Bestellingen die vandaag geplaatst worden, proberen wij binnen 1 werkdage te verzenden.

Daarnaast kun je je bestelling ook bij ons ophalen.

Wil je gebruik maken van onze spoedservice?

Dan zal het pakketje dezelfde dag nog opgehaald kunnen worden.

Dit kan alleen als je contact met ons opneemt, in overleg is er heel veel mogelijk.

Hoeveel wordt er in rekening gebracht voor verzending?

De verzendkosten binnen Nederland bedragen:
€5,95 voor bestellingen onder de €75,-
Gratis voor bestellingen vanaf  €75,-

 

De verzendkosten naar België bedragen:
€7,95 voor bestellingen onder de  €100,-
Gratis voor bestellingen vanaf €100,-

 

Daarnaast bieden wij u de mogelijkheid om het zelf gratis bij ons op te halen.

Je ontvangt van ons bericht wanneer je bestelling klaar ligt.

Je kunt bij ons betalen via iDeal, Klarna, Bancontact of met een cadeaubon van 'De kleine olifant'.

Binnen welke termijn kan ik mijn bestelling terug sturen?

Het kan voorkomen dat je toch niet tevreden bent,

dat is jammer, maar het is geen enkel probleem om je product te retourneren.

Dit dient te gebeuren binnen 14 dagen.

De retourkosten zijn voor jouw rekening en het retourneren is op eigen risico.

Klik hier voor meer informatie.

Krijg ik mijn geld terug als ik een product terug stuur?

Je krijg het aankoopbedrag terug als je een product retour stuurt.

De retour kosten zijn voor eigen rekening.

Heb je je bestelling (deels) betaald met tegoed van een cadeaubon?

Dan krijg je een shoptegoed van ons toegestuurd via de mail.

Klik hier voor meer informatie.

Als je iets retourneert of als we een deel van je bestelling niet uit kunnen leveren,

storten we het betaalde bedrag altijd terug naar de gebruikte betaalmethode.

Als een bestelling deels met een cadeaubon is betaald, krijg je eerst het gedeelte van de betaling terug wat met iDeal is betaald.

Als er dan nog meer terug gestort moet worden of als je je hele bestelling met een cadeaubon hebt betaald,

zal je binnen enkele dagen een nieuwe digitale cadeaubon van ons in je mailbox ontvangen die je weer kunt besteden in onze webshop.

Ontvang ik een Track en Trace code bij mijn bestelling?

Je ontvangt via de mail van ons een Track & Trace code. Hiermee kun je het pakket volgen.

Naar welke landen levert jullie webshop buiten Nederland om nog meer?

Op dit moment is het mogelijk om een bestelling te plaatsen als je deze binnen Nederland of België wil ontvangen.

Kan ik mijn bestelling op een ander adres laten bezorgen?

Ja zeker, je kunt onze producten op een ander adres laten afleveren. 

Vul tijdens het afrekenproces dan het alternatieve adres is.

Kan ik een cadeautje rechtstreeks versturen naar de ontvanger?

Ja dat kan, vul dan het alternatieve adres in.

Het is handig om er een wenskaart erbij te bestellen,

zodat ze ontvanger ook weet van wie het cadeautje afkomstig is.

Uiteraard schrijven wij dit kaartje met de grootste zorg en liefde voor jou.

Als je een account aan wilt maken klik je bovenaan de website op het plaatje 'Account'.

Klik vervolgens op 'account nodig' Vul hier. je e-mailadres en wachtwoord in.

Je ontvangt daarna een bevestingsmail. Gefeliciteerd je hebt nu een account aangemaakt!

Optimaliseer je account vervolgens door op het knopje 'mijn gegevens' te drukken. 

Hierin kun jij alle persoonlijke gegevens en eventueel aanvullende informatie over jou zelf invullen .

Met een account kun je tijdens het bestellen gemakkelijk je adresgegevens ophalen zodat je deze niet zelf hoeft in te vullen.

Kan ik een cadeaubon kopen bij jullie?

Uiteraard. Bestel jouw fysieke  cadeaubon nu gemakkelijk online. Wil je liever een digitale cadeaubon?

Vermeld dit dan in de opmerking,  Je ontvangt de digitale cadeaubon binnen 1 a 2 dagen in je mailbox.

Vul tijdens het afrekenproces de unieke code van de cadeaubon in bij het vakje' kortingscode '.

Vergeet niet op toepassen te klikken. Wil je nog een andere kortingscode gebruiken?

Helaas kan dit niet in combinatie met een cadeaubon. Neem dan contact met ons op.

Ik heb een vraag of een klacht waar kan ik terecht?

Bij onze klantenservice kun je terecht met al je vragen en ook als je een klacht hebt kun je die bij ons neerleggen.

Je kunt daarnaast ook altijd kijken bij onze veel gestelde vragen of je antwoord hier misschien tussen staat.

Je kunt je vraag, opmerking of klacht mailen via het contactformulier .

Onder normale omstandigheden wordt je vraag binnen 2 werkdagen beantwoord. 

Ook kun je ons bereiken op social media of via WhatsApp. 

Ben je niet tevreden met de afhandeling van je klacht door ons?

Dan is het mogelijk om uw geschil aan te melden voor bemiddeling via Stichting WebwinkelKeur via

https://www.webwinkelkeur.nl/kennisbank/consumenten/geschil.